Австралійська компанія запустила сервіс для створення цифрових голосів за допомогою ШІ

Австралійська компанія Replica Studios представила систему на базі ШІ для створення нових голосів в іграх та кіно. Нова технологія покладається на голоси заздалегідь записаних акторів та генерує будь-які нові репліки на основі пропонованого тексту. Алгоритми Replica враховують емоції та інтонації, а функція прямого експорту дозволяє швидко перенести синтетичні голоси в роботу популярних ігрових рушіїв — Unreal Engine, Unity та Roblox Studio. Стартап обіцяє заощадити клієнтам з ігрової та кіноіндустрії час та гроші — студії тепер зможуть «на льоту» озвучувати свої проєкти.

«Уже через кілька років голоси, які ви почуєте у грі або кіно, будуть з високою ймовірністю згенеровані на комп’ютері. І вони будуть лунати як справжні людські голоси. Ми створюємо нову можливість, коли мільйони розробників створюють нові ігри, але найм акторів озвучування що не масштабується з точки зору витрат та часу. Ми знімемо бар’єри для можливості творити за допомогою голосових технологій», — пояснив VentureBeat глава стартапу Шреяс Нівас.

Платформа Replica постачається з голосами 40 професійних акторів озвучування, які записали для стартапу кілька монологів. Ці монологи були проаналізовані алгоритмами та перетворені в масштабований актив — тепер кожен клієнт Replica може скористатися голосами для створення нових реплік. У записаних активів є кілька редагованих установок — наприклад, встановлений персонаж Соломон відразу пропонується в ролі антагоніста, а його репліки, як правило, будуть звучати грубо.

Записані актори озвучування не беруть безпосередньої участі в процесі розробки гри або фільму, але отримують від Replica відрахування кожен раз, коли студія використовує їх голос в комерційних продуктах. Крім того, стартап передбачає можливість запису голосу клієнта — в такому випадку розробник витратить мінімум часу на роботу зі своїм актором, оскільки його репліки можуть бути розширені та відредаговані всередині платформи.

Replica також співпрацює з розробниками найбільш популярних ігрових рушіїв. У листопаді минулого року стартап запустив бета-версію плагіна Replica Unreal Engine — мовна технологія стала доступна в програмі, розробленій Epic Games. За перші три місяці з моменту запуску Replica зареєструвала понад 16 тис. аудіосесій.

«Ми тісно взаємодіємо з Unreal Engine та Unity. Ми створили цей додаток, в якому у вас є 40 голосів персонажів, які дійсно підходять для ігор та фільмів. Всі ці голоси згенеровані комп’ютером. Ви можете створити прототип мови, а потім надіслати цей файл прямо в Unreal або Unity», — додали в компанії.

Варто відзначити, що Replica Studios — не єдина компанія, яка працює на ринку цифрових мовних технологій. У австралійського стартапу є прямі конкуренти з британської компанії Sonantic та ізраїльської DeepDub. А на початку цього року компанія Microsoft запустила свій сервіс Custom Neural Voice та повідомила, що інтегрує цю технологію в роботу AT&T, Warner Bros та Duolingo.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше