Audi показала електричний позашляховик Q4 E-Tron із AR-дисплеєм

Не чекаючи офіційного представлення електричного позашляховика, Audi показала лаконічний інтер’єр нового Q4 E-Tron з дивовижним дисплеєм доповненої реальності. Базові характеристики машини компанія теж оголосила, а всі інші подробиці ми дізнаємося у квітні.

На автошоу в Женеві у 2019 році, де Audi представила концепт Q4 E-Tron, німецький автовиробник пообіцяв почати випуск серійної моделі «в кінці 2020 року в якості п’ятої електричної моделі бренду». Затримка виявилася незначною та виправдана тим, що позашляховик Q4 E-Tron стане першим автомобілем компанії на електричній платформі Volkswagen MEB. Вона повинна забезпечити поліпшену продуктивність та більш конкурентоздатну ціну.

 

Тепер, перед офіційним анонсом, Audi вирішила спершу уявити салон серійної моделі позашляховика. Головною родзинкою якого став AR-дисплей перед водієм, що забезпечує йому розширений огляд, більш точну навігацію та просунуту анімацію. Наприклад, система позначає розділову лінію на дорозі червоним кольором, відстежує транспорт, який їде попереду при використанні адаптивного круїз-контролю, вказує яскраво-блакитними стрілками напрямок руху.

За словами Audi, нова AR-система отримує та обробляє одночасно понад 1000 сигналів від датчиків по всьому автомобілю. На їх підставі система вирішує, де розмістити елементи доповненої реальності і як утримати їх на потрібному місці, навіть якщо машина їде вибоїстою дорогою. Для великого екрана, на якому зображається багато динамічної інформації, це особливо важливо, пише Verge.

Яким саме чином це досягається — поки невідомо. Доведеться почекати до квітня, коли Audi представить електромобіль офіційно.

Також у Q4 E-Tron найбільший серед автомобілів Audi сенсорний екран — з діагоналлю 11,6 дюйма. Новим стало і кермо, на якому замість фізичних кнопок тепер сенсорні, з тактильною технологією, що дає відчуття натискання. Втім, кокпіт Q4 E-Tron все ще сповнений фізичних кнопок.

Крім того, компанія оголосила базові характеристики паркетника: довжина 4,59 м, ширина 1,86 м, висота 1,6 м, що досить багато для компактного SUV. Це трохи менше, ніж оригінальний E-Tron або Tesla Model Y і близько до габаритів VW ID.4. Колісна база — 2,76 м, довжина салону — 1,83 м. Багажник на 520 л, а якщо скласти задні сидіння, то і 1490 л.

Нещодавно глава Audi Маркус Дюсманн поділився своїм баченням майбутнього електромобілів. Він вважає, що якісні та ємні акумулятори коштують надто дорого та автовиробники незабаром відмовляться від далекобійних електромобілів. Мислення споживачів перебудується і вони будуть вважати нормою, що електромобілі їдуть не так довго, як бензинові авто, але їх підзарядка доступна на кожному кроці.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше