Аеропорти Парижа переобладнують під обслуговування водневих літаків

Французькі авіакомпанії Airbus і Air France-KLM, аеропорти ADP Groupe та агентство Choose Paris Region об’єднали зусилля задля розробки інфраструктури для літаків на водневих паливних елементах. Як повідомляє FutureFlight, альянс буде діяти відповідно до плану Європейської комісії щодо створення умов для впровадження водневих літаків до 2035 року. Нова стратегія, очолювана Choose Paris Region, охоплює всі аеропорти Парижа і передбачає інтеграцію водню в усі види діяльності ADP Groupe.

Альянс приступає до роботи за 15 років до комерційного розгортання водневих літаків – в найближчі роки аеропорти ADP Groupe зажадають кардинальних змін. Програма Choose Paris Region враховує розробку нових засобів зберігання, транспортування та розподілу газоподібного і рідкого водню всередині аеропортів. І паливні елементи можуть бути застосовані не тільки для забезпечення роботи літаків – ADP Groupe планує скористатися інфраструктурою і перевести наземну техніку та частина будівель на живлення від водневих генераторів.

В рамках проєкту партнери обіцяють працювати за принципами економіки замкнутого циклу. Спеціалізоване обладнання збиратиме газоподібний водень, який розсіюватиметься під час заправки літаків рідким воднем, і використовувати побічні продукти при виробництві декарбонізованого водню.

«Водень – це одна з найбільш перспективних технологій, яка дозволить нам досягти нульових викидів CO2, але ми не зможемо досягти наших цілей поодинці. Ця революція також зажадає зміни наших регулюючих і інфраструктурних екосистем по всьому світу. Аеропорти повинні зіграти ключову роль в забезпеченні цього переходу, починаючи відсьогодні, і ми сподіваємося, що ця ініціатива сприятиме розвитку творчих проєктів і нових рішень », – заявив віце-президент Airbus Жан-Бріс Дюмон.

Airbus – найбільш активний учасник нового альянсу. Авіакомпанія вже кілька років розробляє і тестує літаки на водневих паливних елементах. Минулого року виробник представив три концепти в рамках проєкту під ZeroE. А зараз Airbus сфокусувалася на вузько фюзеляжному авіалайнері, який буде представлений як раз до завершення програми Choose Paris Region – до 2035 року.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше